Webwinkel

Welke verzendmethode kan ik kiezen?

Ik gebruik maar één methode; postnl, u kunt hierin geen keuze maken.

Verstuurt u ook internationaal bestellingen?

Wij versturen momenteel alleen binnen Nederland. Als er vraag is, over de grens, stuurt u mij dan een email. We komen er vast samen uit.

Betaalmethodes

Welke betaalmethodes worden geaccepteerd?

Voorlopig accepteerd pedicure Wilma in de webshop alléén Ideal betalingen. Als u een afspraak voor een behandeling heeft, kunt u in de pedicurepraktijk ook per pin of contant betalen.

Is online verkoop veilig?

Wij streven naar perfectie. Wij versturen onze pakketten 3 maal per week. Er kan altijd iets mis gaan, neemt u in dat geval contact met ons op.
Mocht u de webshop niet vertrouwen kunt u altijd een afspraak maken in mijn praktijk in Haarlem en terplekke een product aanschaffen.

Orders & Returns

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, u kunt direct een bestelling plaatsen zonder account. Ook zonder account kunt u uw bestelling traceren

Hoe kan ik de status van mijn bestelling inzien?

Als u bij het kopje ordertracking uw bestelnummer en emailadres invoert, kunt u terug zien waar uw bestelling is. Wij leveren niet standaard het track en trace nummer van Post.nl. Als het pakket vertraagd is, kunnen wij dit altijd alsnog leveren.

Hoe kan ik een product terugsturen?

In verband met hygiene nemen wij geen producten terug. Neemt u contact op voor een andere oplossing.